tirsdag 8. september 2009

Tirsdag med vinterbilde


Telefonen min nekter å samarbeide, jeg får ikke lov til å overføre bilder til pcen.

Bildet i dag er fra i fjor vinter, av mellomsøster.
Hun sitter i Peg Perego vognen, som jeg har litt lyst til å selge.
Eller jeg har ikke egentlig det, men jeg synes jeg må om jeg skal kjøpe en Bubaboo Bee.
Hva far synes om det er jeg ikke helt sikker på ennå. :P


I dag har jeg og minstemor softet lenge hjemme. :)
Hun er fortsatt ikke helt i slaget, og trenger masse kos og oppmerksomhet.
Vi fulgte mellomsøster i barnehagen, da var det veldig stas å sitte og være maskot for alle barna som skulle bort og kose.
Mens søsteren hennes var veldig fornøyd med å få mamma helt for seg selv.. :D

Etter barnehagen var jeg og mellomsøster på sangkurs, veldig koselig. :)
Hun hadde mer lyst til å løpe rundt og leke,men vi hadde det gøy i alle fall.
Planen min er å gjøre noe noen timer med bare ett av barna (de to største nå i første omgang, lille er jo mye sammen med meg bare vi to) en gang i uka.

På sangkurset var også tre fra barselgruppa vår, som vi treffer regelmessig.
Både med og uten barn.
Det er koselig det, selv om barna nå er store 2-åringer! :)

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
    Kjempekos med sang og kor.. Vi har gått på barnesang i kirka før,men nå ville vi prøve koret...Jeg syns vel egentlig det var litt vemodig,siden vi foreldre ikke får delta like mye som før,men men...-greit å sitte på gangen og,hehe;)
    Fin kveld til dere!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig må du ha deg en liten Bee, mannen her elsket den når vi hadde den ♡ bare pass på at du kjøper den nye modellen som har tynne sideklaffer. den andre blir for trang.
    PS: du får komme på babysang hos meg på tirsdager framover med minste

    Klemmer ♡

    SvarSlett