onsdag 2. september 2009

Høst/vinterklær til 3 barn


Det er litt av en liste, det skal jeg love dere..
Jeg begynte allerede i sommer med å kjøpe ulltøy til de to yngste. ;)

Jeg har kjøpt inn en del av det de trenger, men mangler fortsatt en (god) del.
Dette er hva jeg har kjøpt i alle fall:

Jeg trenger forresten tips til gode votter til barn på 2 og 8 år. Hjelp?

Jeg er ikke så glad i passformen til Reima sine votter, og Troll har jeg aldri prøvd.
Er de bra?
Lurer litt på å prøve Hestra til dem begge også, men jeg ser egentlig for meg at 2-åringen bare kommer til å dra dem av seg.. Hadde Reima-votter med glidelås til henne i fjor, de bare dro hun av seg så fort hun fikk sjansen.
P.S. Bildet er av eldstejenta, på Ekeberg.
Jakken hennes er kjøpt på salg på Kapp Ahl, buksa fra Name It.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Her skal jeg følge med :D
    Er det HH sitt Lifa-undertøy du har kjøpt? Jeg har VELDIG lyst på det settet. Er kjempefint.Ellers liker jeg godt HH sine vintervotter. Holdt tørt her hele fjor vinter og satt bra på.

    SvarSlett
  2. :D Jeg må bare bli litt flinkere med bilder og pynt og greier. Den ser fryktelig kjedelig ut.

    Ja, det er Lifa. Det virker veldig fint. :D
    Har et sett jeg også, supert å ha ute om vinteren.

    De dro ikke av seg HH-vottene?
    Eldste her har et par HH-votter, de er gode de.

    SvarSlett
  3. Nei min eldste elsker votter heldigvis. spørs jo med yngste damen nå da, hun er en litt mer...eh..bestemt type..

    Jeg er på småbarnsavdeling. Vi har 07 og 08-modeller nå :)

    SvarSlett
  4. Så moro! Er det 0-3 åringer?

    SvarSlett
  5. Tjingeling ;D

    Oj, tre barn som skall ha vintergarderobe! Da ska ikke jag klage som skall ha till en *harkel*

    Till minste mor hade jag absolut köpt trolls. Dom är lätta att få på, grepp vänliga & varma. Det var de ända som fick sitta på på vår dotter fram till senvintern i fjor, då jag köpte Hestra votter med utagbart ull foder. Dom är bara Bäst helt enkelt & perfekta till din stora tjej. Tror till & med dom är aningens billigare än Troll också ;)

    Njut Kvällen
    Sessan

    SvarSlett
  6. Det er dyr moro kan du si. :P

    Kanskje jeg skal teste både Hestra og Troll for første gang da. :D

    Har også bestilt et par HH til 2-åringen.
    8-åringen har HH og Nøstebarn-votter fra før, jeg tror de passer i år også.

    SvarSlett