søndag 27. september 2009

Strikkegenser


Jentene er så heldige at de har en bestemor som er superflink til (bl.a) å strikke.
Hun ville gjerne strikke en genser til mellomste til jul, men hvilken?
Hmm.

Hun har allerede Nøstebarndressen, som er helt nydelig.
Hun har også noen (kremt, en del) gensere etter søsteren også.
Ull bruker vi stort sett hver dag minst halve året, så det er ingen fare for at det ikke skal bli brukt.

Dale hadde en del fine mønstre, blant annet en genser med Elias på.
Jeg for min del har egentlig fått min dose med klær med spinoffprodukter på, men tenk så glad hun blir om hun får denne da? :D

Dale har også Gråtassmønster, men han tror jeg ikke 2-åringen har hørt om engang..

2 kommentarer:

  1. Den er kjempe god :) Så fin blogg du har! Her skal jeg titte innom igjen :)

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  2. Hei på deg:-)

    Beklager litt sen respons på kommentaren din...

    Ja, jentene mine er ganske like både i utseende og væremåte. Min eldste på 20 og mellomste på 5 er veldig like utseendemessig, Julie er prikk lik søsteren soin da hun var på samme alder og akkurat samme type...morsomt:-) De har ikke samme pappa, så det er rart egetlig siden begge(eller alle 3 barna mine) ligner på pappaen sin:-)

    Så er det lillesnuppa(de to yngste har da samme pappa:-) som ikke ligner på de to andre i type i det hele tatt...men ligner ganske mye på søstrene sine i utseende.

    Så syns de er like utseendemessig ihvertfall:-)

    Er dine like?

    SvarSlett