onsdag 23. september 2009

Knerten og ammetåke


Jeg håper i alle fall det er ammetåka, ellers står jeg vel i fare for å bli presenil.
Jeg og lillemor var tidlig oppe i dag, og hastet i vei til Majorstua.
De to andre var levert i barnehage og på skolen (god hjulpet av far, men det er da en så liten detalj)
Godt fornøyd med meg selv troppet vi opp på legekontoret 8.50.
Jeg var jo helt sikkert på at jeg hadde time klokken 09.
Og det hadde jeg, bare I MORGEN.
Er det mulig, altså.

I kveld var jeg og eldstejenta på åpnngen av Knertenutstillingen på Cinemateket.
http://www.nfi.no/barnunge/_nyheter/vis.html?id=3510
Verdt å få med seg både for små og store barn.

Etter åpningen var det visning av filmen i en av salene, den var veldig fin!
Den falt virkelig i smak hos 8-åringen som ønsker seg DVD'en til jul. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar