mandag 31. august 2009

Klær for høsten


Jeg har alltid vært glad i høsten.


Sommer er veldig koselig,lange lyse dager er fint det altså, men tropevarme er ikke noe for meg.

Jeg er veldig glad i årstidene i Norge,rekker aldri å bli lei før det skifter. ;)


Men blir alltid glad når høsten kommer. Og en naturlig konsekvens av høsten er varmere klær. Endelig kan man pakke seg inn i ullklær og fine støvler.


Nå bør det jo nevnes at med tre barn og en mor i permisjon, er det ikke akkurat min garderobe som blir prioritert. Selv om jeg godt kunne tenkt meg et par brune skinnstøvler eller sorte Hunter-støvler. (Jeg kan vise deg hvor man bestiller det på nett, Cato:P)


På bildet ser dere mellomsnupp i ulltøy fra Nøstebarn. Vi har hatt en del klær (og soveskinn) derfra , jeg synes det er superbra. Litt dyrt riktignok, men vel verdt pengene.


1 kommentar:

  1. Hei!
    Støvlettene er kjøpt på Zara i Oslo, satt ned fra 499 til 129. Mens kjolen er kjøpt på Zara i København, også på salg

    SvarSlett